Az oldal jelenleg ZÁRVA van!
Kérem próbálkozzon újra egy későbbi időpontban.

Kérdése van? Hívjon minket! 06(1)4453292

GYIK

Vásárlóknak

Szeretném megtekinteni a termékeket élőben is. Van erre lehetőség a Kispajtás utcai címükön?

Webáruház vagyunk, rendelésre hozzuk be a termékeket, kép alapján értékesítünk, ezért is tudjuk a termékeinket kedvező áron adni, mert nincsenek raktározási költségeink. 

Termékeinket csak a webáruházunkon keresztül tudod megtekinteni, a Kispajtás utcai címen az irodánk található.

 

Mennyi a szállítási idő?

A rendelések teljesítése átlagosan 7- 21 nap. Minden rendelés visszaigazolása előtt megbizonyosodunk róla, hogy a termék elérhető –e a nagykereskedésnél. 

Amennyiben jelen pillanatban a termék nem rendelhető készlethiány miatt, akkor minden esetben tájékoztatunk a következő lehetséges szállítási időről és csak a megerősítésed után rögzítjük megrendelésed. 

Ha valamilyen esetleges szállítási határidőt kell betartanunk, akkor rendelésed leadásakor kérlek jelezd felénk!



Kapok értesítést a futártól szállítás előtt?
Futárunk minden esetben egyeztet Veled telefonon a szállítás előtt!

 

Mennyi a szállítási költség Budapestre/ vidékre?
A házhozszállítás díja országos szinten egységes, amely a rendelésed súlyától függ. Amikor a kiválasztott tételeket kosárba helyezed, a megrendelésed adatait kitöltöd, akkor a kosár kalkulál egy szállítási díjat.


Van –e lehetőség személyes átvételre?

Igen, van! Személyes átvétel esetén a 1171 Budapest Pesti út 474. szám alatti raktárunkban veheted át a rendelésed. 

Nagyon fontos, hogy a 7-21 napos szállítási idő a személyes átvételre is vonatkozik! Kérlek, várd meg, amig kollégánk értesít azzal kapcsolatban, hogy megérkezett rendelésed! Webáruház vagyunk, ezért mindig csak az éppen szállítandó/ átvételre váró tételek vannak a raktárunkban.

 

Mik a fizetési feltételek?
Megrendelésed ellenértékét kiegyenlítheted bankkártyás fizetéssel, utalással vagy készpénzben átvételkor.

Amennyiben rendelésed értéke 100.000 Ft feletti, megrendelésed indításához mindenképp szükséges a 20% előleg befizetése! Az előleg befizetés előlegszámla alapján történik, melyet a visszaigazoláskor küldünk Neked. Az utaláskor a számla számára hivatkozz! 
100.000 Ft alatti megrendelés esetén a teljes összeget is fizetheted átvételkor. 

Az oldalon található termékeket kérhetem más méretben/ színben/ kivitelben is ?
A webáruházunkban található termékek tömeggyártásra készülnek, csak abban a kivitelben rendelhetők, ahogy az oldalunkon szerepelnek. 

Amennyiben egyedi igényeid vannak, vagy olyan termékre vágysz, amit esetleg nem találsz az áruházunkban, akkor vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal és szívesen segítenek választani Neked. Több webáruházunk van, sok beszállítóval vagyunk kapcsolatban, így nagy eséllyel tudunk számodra megoldást találni!

Több termék megrendelése esetén kaphatok kedvezményt?
Akár magánszemélyként, akár cégként rendelsz, 500.000 ezer Ft feletti megrendelés esetén speciális kedvezményt biztosítunk Neked, ezzel kapcsolatban keresd kollégáinkat a megadott elérhetőségek egyikén, hogy értesülhess legfrissebb ajánlatainkról.

 

Megérkezett a rendelésem, de nem tetszik/ nem illik az otthonomhoz. Vissza tudom küldeni?
Az általunk forgalmazott termékekhez 14 napos visszavásárlási garanciát biztosítunk, így az átvételtől számítva 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól bármilyen indok nélkül. 

Amennyiben nem tudod a terméket visszahozni raktárunkba, igény szerint futárunk elmegy érte és elhozza tőled, ebben az esetben a visszaszállítás költsége Téged terhel. 

Kérünk Téged arra, hogy felelősséggel vásárolj, hiszen mi nem tudjuk a nagykereskedésnek visszaküldeni a lemondott árut, ezért minden egy- egy lemondott rendelés kárt okoz Cégünknek. 

Ha több ugyanolyan terméket szeretnél rendelni egyszerre, de nem vagy biztos benne hogy megfelelőek lesznek számodra, akkor azt javasoljuk, hogy először csak 1 bemutatódarabot vásárolj, majd ha tetszett, csak akkor rendeld meg a többit!


A megrendelt áru hibásan/ törötten, hiányos alkatrészekkel érkezett, mi a teendő?
Sajnos a gondos csomagolás ellenére ritkán előfordulhat, hogy a termék megsérül a szállítás alkalmával. Amennyiben bármilyen problémád felmerült a megrendelt termékkel kapcsolatban, kérünk Téged, hogy fotókkal dokumentáld az észrevételeid, majd küldd el Nekünk az office@goldcaffe.hu oldalra. Kollégáink továbbítják a hibát a megfelelő partnerünknek és az esetleges hiányzó/ hibás alkatrészeket pótoljuk a következő beszállítás alkalmával.